ネパール 交通法規に関して [ネパール]

カンティプル(ネパールの新聞)を呼んでいると、運転中の携帯電話の使用に関する罰則についての記事が見つかりました。そこには罰金と、免許のポイント(違反で増えるもの)についても書いてありました。
ネパールの免許でポイントはなかったけど、変わったのかな?と思い興味を持って読んでいました。どうせ管理できないだろうと思いつつ読み進めていくと、BBCやポンドという単語が出てきました。????
 斜め読みしていましたので、もう一度最初から読み返すとइंग्ल्याण्ड(イングランド)って書いてありました。がっかりしたのと、どこか安心しました。

<<記事の一部>>
फाल्गुन १८, २०७३- इंग्ल्याण्ड, स्कटल्याण्ड र वेल्समा सवारी चालकका लागि १ मार्च, २०१७ देखि नयाँ कडा नियम लागू भएको छ । नयाँ नियमअनुसार गाडी हाँकेको बेला फोनमा कुरा गरिरहेको भेटिए लाइसेन्स नै रद्द हुन सक्नेछ ।
イングランドのでは2017/3/1付で新しい交通法規が適用されます。新しい法規では運転中に電話をしていた場合、免許を停止される恐れがあります。

ड्राइभिङ टेष्ट पास गरेको दुई वर्षभन्दा कम समय भएकालाई मोवाइल फोन प्रयोग गरिरहेको अवस्थामा समातिए लाइसेन्स रद्द हुनेछ । अन्य चालकहरुलाई मोटर हाँकेको बेला फोनमा बोलेको भेटिए दुईसय पाउण्ड जरिवाना र दोब्बर ६ पोइन्ट आउने बीबीसीले जनाएको छ ।
試験合格後2年以内のドライバーが運転中電話をしていた場合、ライセンスを停止されます。他のドライバーの場合、200ポンド(約28000円)の罰金、6ポイントの罰則が来るとBBCは述べている

नयाँ ड्राइभरले ६ वा बढि पोइन्ट पाए उसले पुन: प्राक्टिकल र थ्योरी जाँच दुवै दिनु पर्नेछ । तीन वर्षमा १२ पोइन्ट पाए ड्राइभरलाई मोटर हाँक्न प्रतिवन्ध समेत लगाइने नयाँ नियममा छ । ・・・
新しいドライバーは6ポイント以上を課せられ、再び技能と法規の試験を受ける必要があります。三年で12ポイントの罰則を受けた人はライセンスの停止もありうる。・・・

一生懸命読んで損しました。以上です。

コメント

人気の投稿